19900327

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Jenny Burman - 19 januari 2010 14:31

Usch huvudvärk när man vaknade så vara bara att dra på sig glajjerna så fort man slog upp ögonen .

Dom hjälper faktiskt men kan ju inte säga att det blir hundra procentit på en gång .

Får väl förmodligen ha dom på hela dagen och kanske hjälpa till med ngn alvedon så får vi se sen :p

Förstår inte att jag har sån himla huvudvärk jämt nu för tiden , jag hade ALDRIG ont i huvudet förr ju . Konstigt .

Jaja , sov läääääänge idag , förstår inte att jag är så trött när jag inte sover med viktor , kan det vara så att jag inte sover lika bra när jag inte sover med honom ?

Kan vara kan vara :p

Jaja , en natt till utan han så kmr han sen :p hehe

Idag blir det lugn dag så får vi se sen om jag orkar göra ngt i morgon , kanske träffa Johanna en sväng iaf om vi orkar :p hehe , man vet aldrig med oss inte :p hehe

Jaja , iaf dagen har som sagt bara varit slapp än så länge , gick upp , tog min järntablett , satte mig vid datorn en sväng och sen hämtade jag lite mat att fylla magen med , tog snällt min vitamin tablett hehe , sen vart det kolla på förra veckans program av Det Okända :p Och nu lyssnar jag på Calle , han är väl bara sååååå jävla bra :) Älska Calle , synd han inte vann Idol .

Och så kluddar jag lite blogg då så klart :p hehe

Nu vet jag inte vad som står här näst på min lista att göra :p hehe , gör väl det jag känner för bara :p hehe


Usch , känns som att jag har hur mkt som helst att göra dom närmaste dagarna .

På torsdag ska jag på två möten , suck , sen på fredag ska jag till vetrinären med Berta .

Jaja , kanske inte var så mkt att göra men va faan . Från att aldrig ha ngt att göra till att göra tre saker samma vecka :p hehe

Jobbigt att passa tider dessutom när man aldrig vet hur man mår eller vilken ork man har ngn dag .

Hehe , men det är väl bara att ta sig i kragen och göra det .

Kan ju gå hem och sova sen om det är så :p hehe , får tänka positivt :p hehe


Jaja , nu säger jag hej då så länge så får vi se om det blir ngt inlägg senare , det beror väl på skallebangen :p hehe


Pussas :)


Ovido - Quiz & Flashcards