19900327

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Jenny Burman - 18 januari 2010 22:11

Jag hatar att springa i den där jävla tvättstugan , tur man hade mamma med sig iaf :p


Måste bara tillägga att jag saknar Viktor , jag är helt störd .

Så här har jag aldrig varit förr , har inte haft så svårt att vara ifrån ngn .

Men å fort jag varit själv ett tag så blir jag helt störd , kan inte sitta still , får panik , känner mig instängd , bortglömd , och tårarna ligger inte långt borta .

Kan det ha med hormonerna att göra ?

Nej fy jobbigt att må så här , önskar att allt kunde lösa sig så vi får bo med varann .

För det här är det värsta som finns .

Det känns som att den enda jag har just nu , den enda jag verkligen kan lita på och som alltid finns där det är just Viktor .

Nej usch nu är jag så där elak mot alla andra om säkert kmr ta åt sig av det här .

Men helt ärligt , jag vet inte vad jag skulle göra utan Viktor .

Nej fy jag vore ingenting utan honom , men nu ska jag sluta grubbla i det för annars blir jag deppig och får konstiga tankar .
Det är lite konstigt det här med graviditet :p hehe

Well well .


Vart kanske ett lite konstigt , elakt och lite virrigt inlägg men men :p

Skönt att skriva av sig .


Pussas :)


Viktor Wickberg , jag vore ingeting utan dig !
Jag blir galen utan dig i min närhet <3

Mys

Av Jenny Burman - 18 januari 2010 19:03

Ja helt klart den mysigaste helgen på länge ;)

Så mkt kärlek , är nästan  nykär igen .

Det märktes att vi hade saknat varann , fast egentligen var det inte så lång tid  vi varit ifrån varann men det va jobbigt , är ju van att se honom varje dag :)

Hehe , jaja .


Helgen va som sagt mysig , bara slapp som vanligt men det var ändå speciellt ändå :)

Dessutom klarade Viktor skrivningen i fredags så nu kunde han ju åka bil hit själv i fredags , så grattis till honom :)


Fredag: Jag vaknade vid nio tror jag , och jag och mamma började flura på hur vi skulle kunna ta oss till Bollnäs så vi kunde handla lite . Jenny kom på att hon skulle ringa sin far och fjäska lite för honom . Det behövdes inte , behövde bara fråga så sa han ja . UNDERBART , så jag klev upp och käka lite frulle sen vart det buss till Söderhamn , sen hämtade vi bilen på pappas jobb :)

Drog till Bollnäs , först optikern , hämtade mina galjjer :)

Sen Dollar , A&H , Elgiganten , Elaffären vid Smedjan , Ren , Elgiganten igen , hem och packa ur .

Drog vidare till Byn , köpte hundmat och kattsand , sen ICA och stor handla .

Hem och började packa upp allt , vart lite smått och gott och viktiga grejer och en diskmaskin , efterlängtat när ingen av oss tycker om att diska :p hehe

Sen gjorde vi iordning mat , pommes med lävbit och kryddsmör :) MUMS !

Viktor kom när vi satt och åt men han var inte hungrig så han gick in i tv rummet och väntade sen kom han och gjorde mig sällskap i köket eftersom det tar ganska lång tid för mig att äta :p hehe , är inte så snabb :)

Sen satt vi och pratade lite i köket sen vart det brumma lite bil eftersom Viktor nu hade klarat körkortet :)

Åkte runt lite och åkte upp till Mossbo och kollade lite , måste ju hålla koll vad dom gör med vårat gamla hus , kan ju inte släppa det helt :p hehe

Sen hem och mys framför tvn :)

Kan ju säga att det var helt underbart att ha ngn att sova brevid i natt , :)


Lördag: Jag , Viktor och Jonas åkte till Söderhamn och lämnade pappas bil .

Sen åkte vi och åt på Donken , usch onyttigt :p hehe , sen åkte vi lite omvägar hem bara för att dra ut lite på tiden och för att ha ngt att göra . Vart en sväng på Dollar för jag skulle kolla på ett koppel åt Berta .

Sen hem till Alfta igen .

Vart en mkt mkt lugn dag med massa mys framför tvn :)


Söndag: Vart lite slapp på morgonen , seg start så att säga :p hehe , sen gjorde jag iordning lite föda , sen drog vi vidare till Söderhamn .

Berta verkligen älskar att vara i Norrala :p hehe , vart lite slappning , sen vart det mat där senare på dagen , sen in till stan och fixa med Viktors bil , sen åkte vi runt , runt , runt och Jenny somande ;) hehe , bara Viktor som lyckas få mig att somna i bilen ;) hehe ,

Sen hem , slänga oss framför tvn och glo lite tv , bla Köping , love it :)

Sen vart det sängen och ligga och prata lite , älskar att ligga och prata innan man ska sova :p hehe .


Och idag var det meningen att jag skulle till läkarn men hon var sjuk så det blir senare .

Usch hade behövt iväg idag , men men .


Viktor skjutsade iaf hem mig idag , så for han hem igen och skulle pilla skoter eller nå och va med Jonas :p får se när han kmr nästa gång , tror det blir onsdag eller torsdag :)

Nu ska jag kolla vidare lite på bloggar och lite smått och gott :)

Ha´de , pussas :)


Ovido - Quiz & Flashcards