19900327

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Jenny Burman - 24 januari 2010 10:49

Sry för vääääldigt dålig uppdatering , jag har inte haft det bästa suget efter att skriva ngt dom senaste dagarna , tröttheten har tagit över mig .

Och sen som vanligt så blir det inte mkt skrivande när jag är med Viktor , tycker det är mysigare att vara med honom när han är här :p hehe ,


Jaja , va har jag gjort sen sist , tror det var i tisdags jag skrev sist om jag inte minns fel ?

Den kvällen vart som den vart så Viktor kom och hämtade mig , vart att han jag och Jonas kollade film och bara va .

Dagen efter vaknade vi , gick över till Viktors farmor en sväng .

Sen skjutsade vi hem Jonas och åkte sedan hem till viktor och fixade med lite grejer för att sedan dra vidare till Alfta .


Dagen därpå , vaknade jag av att mamma stäkade omkring i lägenheten , är ju sjukt lättväckt tidigt på mornarna/nätterna men sen blir det värre , vid så där 9-10 tiden går det inte att få liv i mig , då är det bara låta mig vakna av mig själv .

Iaf , vaknade av att mamma stökade på för hon skulle med bussen som gick 07.27 för att dra vidare till Bollnäs , därifrån Stockholm och därifårn Norge .

Ännu två veckor som hon ska iväg och arbeta , får se hur det går denna gång .

Somnade iaf om efter mkt om och men , sen var det bara att död som en räka pallra sig upp efter att klockan ringt så där , femtio miljoner gånger .

Vart helt förvånad att jag ens vaknade av att klockan ringde , men men .

Sen iväg till Rehab och ha möte , sen hem äta lite , sen iväg på ett till möte .

Sen va hela dagen förstörd , för jag var trött som en åsna .

Sen resten av veckan vet jag faan inte vad som hänt , Viktor åkte hem igår , Jessica kom en kort stund efter det , och nu har jag varit tvungen att vakna ännu en morgon av klockan för att Jessica skulle upp och spela handboll , så nu sitter jag här och tänker skita i att somna om så får vi se hur tidigt jag somnar ikväll . Jag hoppas på en TIDIG kväll .

Vill sova och kunna vakna tidigare på mornarna , känns världelöst att ha det så här .

Iaf , idag vette faan va som händer .

Det är Söndag och det är väl inte en av dom bästa dagarna precis .

Som sagt vi får se , det enda jag vet med säkerhet är att jag SKA se En annan del av Köping ikväll .

Får bara inte missa det :p

Sen blir det väl bara som vanligt att jag sitter hemma och ruttnar framför tv eller datan :p hehe

Vi får se :p


Nu slutar jag mitt skrivande :p hehe ,

Ha´de , Pussas :)

Ovido - Quiz & Flashcards