19900327

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

!

Av Jenny Burman - 31 oktober 2009 23:26

HopplaHoppla :)


Dagen har varit seg och jag har inte haft ngn ork alls till att sitta och blogga .

Nej fy vilken hemsk dag , slö slö slö .

Känns som att det var jag som drack igår och inte dom andra :p


Iaf kanske ska berätta lite vad som hänt igår och idag .


Dagen igår började med att man sov längen hon var väl tolv eller nå innan man klev upp , fattar inte har blivit såååå j*vla trött och sover så himla mkt nu för tiden .

Efter det vart det mys i soffan med Viktor , sen bestämde han att han skulle hem och hitta på ngt me Kalle eftersom jag skulle va me Johanna och gänget senare .

Så vid strax före fyra skjutsade jag honom till Bollnäs så tog han bussen därifrån , han orkade inte åka enda ifrån Alfta och jag förstår honom , det tar extrem tid att åka buss tycker jag .

Sen vart det att jag åkte hem och började med maten , fast min bror hjälpte faktiskt förvånandsvärt med med maten .

Sen vart det duscha medans maten vart klar , sen äta , ris och kebab . MUMS :)

Sen sminkade man sej och försökte bestämma kläder , var inte det lättaste .

Men efter ett tag så var jag halv nöjd och orkade inte bry mej om att byta ngt mer , hehe .

Sen åkte jag och hämtade Peter för han och bror skulle lana här hemma sen vart det hem till Johanna .

Satt och pratade skit och sen gjorde jag i ordning håret och hon sminkade sej och hade även hon beslutsångest över kläder , vilket nog alla har när dom ska göra ngt , iaf tjejer skulle jag tro :p hehe

Sen efter det var det dax för att åka till Good , åkte förbi Q8 så Johanna fick köpa sin första snusdosa :p hehe ,

Sen kom vi hem til Good och Nyström hade även han kommit dit , så då vart det prat och skoj och dom andra drack , inte jag då :p hehe , men de gjorde mej absolut inget alls .

Jag var inte ens sugen på att dricka heller så .

Sen efter ngn timme hemma hos Good vart det ner på Maxim , Johanna vela ta sin första krogvända :p hehe , det var trevligt . Även fast jag fortsatte i den nyktra andan :p Men det är ju alltid trevligt att träffa folk bara även fast man inte dricker :)

Vid ett när dom skulle till och stänga så gick vi ut och dom stod och pratade med folk , sen vart det att jag Goog och Johanna fortsatte mot Söderham , Viktor vela komma till mej igen och kunde inte fixa skutjs så han kunde ta bussen . Så det var bara att sätta sej i bilen och hämta honom , vilket inte var så jobbigt med tanke på att man slapp sova själv då ;) hehe ,

På vägen hem började nog alla tröttna och vela hem och sova , jag vart lagom trött när vi var på väg hem så jag hade kunnat gjort vad som helst för att bara få stanna och sova :p hehe , men det tog inte lång tid innan vi va hemma igen så .

Släppte av Johanna och Good sen hem till sängen .

Vart sova ganska fort efter det :p


Idag så sov jag länge igen , hon var nog ett om inte mer innan vi vaknade :p

Dagen har varit slö dag , har inte gjort mkt alls , har inte gjort allt för mkt i onödan , det enda så kallade "ansträngande" jag gjort är väl varit ut med Berta , vilket så klart är ett måste .

Och så vart det en sväng på Ica , läre handla lite mat och godis :p hehe

Sen vart det mat och mys i soffan , och nu så är det snart dax för sängen känns det som :p

Har varit trött hela dagen så vrf inte lägga sej snart :p hehe ,


I morgon vet jag inte vad som händer . Blir nog kvar i Alfta en natt till .

Måste ringa folk på måndag så jag blir kvar här .


Men nu ska jag knäppa gång en film , lägga mej och krypa tätt intill min Viktor ;)


Nattinatti , ha´de :)


Tack folket för en underbart trevlig kväll igår :)

Tåls att göras om :)

 
 
Ingen bild

Johanna

1 november 2009 01:27

Tack babe för att du följde me igår, väldigt myyyyys :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Burman - 12 november 2010 14:33

Ja , igår vart det en tripp till Alfta , det behövdes . Va helt underbart att få lite ensamn tid med Johanna , bara snacka skit och va precis som förr i tiden . Träffade även på Miia på bussen till Alfta , det var ett trevligt litet återseende :)...

Av Jenny Burman - 10 november 2010 14:04

Ja äntligen är det lite vitt ute . Det har man längtat efter . Idag när jag klev upp så hade jag en julkänsla i kroppen , precis så som det känns när man kliver upp när man ser julpynt överallt , snö på hustaken och backen och en gran som lyser upp...

Av Jenny Burman - 9 november 2010 23:30

Jaha då va hösten slut oxå , även om jag inte tror att denna snö kmr ligga kvar så kan man väl fortfarande säga att det är vinter :p   Jävlar va jag är sugen på att ta med Melvin på typ öppna förskolan eller nå liknande , hmm tål att funderas på ...

Av Jenny Burman - 9 november 2010 17:33

Ja idag är det Tisdag och jag tycker att jag precis klev upp men kl är snart sex , herregud dagen har flygit iväg . har fixat lite här hemma idag , städade klart det lilla som vart kvar sen igår sen satte vi upp en lampa i köksfönstret , jag sydde ...

Av Jenny Burman - 8 november 2010 22:36

Eller snarare städa städa städa fram din sura min...... Nej riktigt så illa är det väl inte men herregud va jag inte kände för att städa idag , det är förmodligen därför vi fortfarande håller på :p Men snart så är det skinande rent ! Lillkillen...

Ovido - Quiz & Flashcards